
Elektron kutubxona

ISBN:
Muallif:Mamatkulova N.M.
Til:O'zbek
Yozuv:Lotin
Resurs turi:Darslik
Betlar soni:250
Adadi:580
Nashriyot: TOSHKENT
Nashr yili: 2020
Kitob tavsifi
Mazkur darslikda qurilishda marketing vazifalari, tamoyillari, qurilishda marketing tadqiqotlari va marketing muhiti, qurilishda marketing kompleksi, iste’molchilarning hulq-atvori, qurilish mehnat bozorida marketingni qo‘llash, qurilishda raqobatbardoshlik, marketing strategiyalari, qurilish mahsulot bozorini segmentlash, qurilish tashkilotlarida marketing xizmatlarini tashkil etish va boshqarish, qurilishda narx va sotish siyosatlari, reklamani qo‘llashning o‘ziga xos xususiyatlarini, qurilishda marketing autsorsingi, benchmarking, franchayzing, raqamli marketing, investitsion va innovatsion marketing, jahon bozorida qurilish xizmatlarini rivojlantirish istiqbollari kabi mavzular yoritilgan.